قالیــشویی جــردن

شماره قالیشویی

راه های ارتباطی

جهت سفارش خدمات قالیشویی، می‌توانید با شماره تلفن های ما تماس حاصل نموده و یا فرم ثبت سفارش را از وبسایت ما پر کنید. منتظر تماس شما هستیم.

فرم ارتباطی

اطلاعات خود را در این فرم وارد کنید، ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول

ممکن است پاسخ سوالات خود را در اینجا بیابید. در این قسمت به برخی سوالات پر تکرار مشتریان پاسخ داده ایم.

بسته به نوع قالی یت فرش و وضعیت آن، مواد مختلفی برای شستشوی قالی‌ها استفاده می‌شود. به‌طور کلی، از انواع شوینده های خاص برای شستشوی قالی‌ها و فرش ها استفاده می‌شود.
برای حفظ رنگ و بافت قالی، از مواد شوینده مناسب و برای شستشو قالی استفاده می شود. همچنین، قبل از شروع به شستشو، باید اطمینان حاصل کرد که قالی خشک است و از آب سرد به جای آب گرم برای شستشو استفاده می شود.
برای خشک کردن قالی پس از شستشو، از خشک کننده‌های صنعتی، و سپس آویزان کردن آن در محیط خشک و تهویه شده استفاده می شود. ما مطمئن می شویم که قالی به طور کامل خشک شده تا از رشد قارچ و بوی نامطبوع جلوگیری کنیم.

برای تخمین هزینه خدمات قالیشویی در جردن، می‌توانید با ما تماس بگیرید و قیمت‌های را از ما بپرسید. در این راستا، عواملی مانند اندازه و نوع قالی حائز اهمیت است.

شماره قالیشویی

شماره قالیشویی جردن تنها فاصله شما، با خدمات موکت شویی و فرش شویی، در منزل یا محل کار در امامی مناطق تهران است. قالیشویی جردن با استفاده از تخصص و تجربه خود در خدمت رفع نیازهای شما در زمینه شستشو قالی و فرش می‌باشد. برای هرگونه سوال، مشاوره و یا رزرو خدمات، لطفاً با ما تماس بگیرید.

شماره قالیشویی در غرب تهران

قالیشویی جردن شبکه ای از واحدهای قالیشویی را در تمامی مناطق غرب تهران در اختیار دارد. این واحدها در مناطق مختلفی از غرب تهران مانند شهرک آزادی، سعادت آباد، شهران، تهرانسر، گیشا، طرشت و سایر مناطق مشغول به فعالیت هستند. با ارائه خدمات قالیشویی حرفه‌ای و با استفاده از تجهیزات مدرن، قالیشویی جردن به تمیز کردن و بهسازی قالی‌ها و فرش‌ها می‌پردازد.

شما می‌توانید با تماس به شماره قالیشویی جردن با تمامی شعب قالیشویی جردن در مناطق غرب تهران ارتباط برقرار کنید. این شماره تماس مرکزی است که شما را به شعبه‌های مختلف هدایت می‌کند و امکان دریافت اطلاعات بیشتر و هماهنگی برای خدمات قالیشویی را فراهم می‌کند. در صورتی که نیاز به خدمات قالیشویی در منطقه‌ی غرب تهران (شهرک غرب، سعادت آباد، تهران ویلا، پونک، صادقیه، شهرک گلستان (شهرک راه آهن)، شهرک آتی‌ساز، محله سرخه حصار، شهرک چیتگر، محله آزادشهر، شهرک المپیک، محله پاسداران، محله اندیشه، محله ستارخان) دارید، می‌توانید با استفاده از این شماره فرش شویی هماهنگی لازم را انجام دهید.

شماره قالیشویی در شرق تهران

کارخانه بزرگ قالیشویی جردن یکی از معتبرترین و مشهورترین قالیشویی ها در منطقه شرقی تهران است. قالیشویی جردن در شرق تهران واحد هایی دارد. با توجه به کیفیت بالا و خدمات حرفه‌ایی، قالیشویی جردن به عنوان یکی از گزینه های اصلی شهروندان شرق تهران برای شست و شو قالی و موکت در شرق تهران است. فرآیند قالیشویی توسط تیم ماهری انجام می‌شود که با دقت و حوصله بالا به تمام جزئیات فرش شما توجه می‌کنند.

شما می‌توانید با تماس به شماره قالیشویی جردن ، با شعبه‌های قالیشویی جردن در مناطق شرقی تهران (نارمک، هنگام، تهرانپارس، حکیمیه، تهران نو، شمیران نو، دلاوران، سراج، استخر، هروی، ساقدوش، پاسداران (متمایل به شمال شرق)، امام حسین، بزرگراه شهید سلیمانی، پیروزی، دماوند، چهار راه تلفنخانه، هفت حوض، لویزان-شیان، قاسم‌آباد، عشرت آباد، خواجه نظام، پدر ثانی، تسلیحات، وحیدیه، حشمتیه، نیروی هوایی، شمس آباد، نارمک جنوبی، خاک سفید، سرخه‌حصار، آشتیانی، مجیدیه جنوبی) در ارتباط باشید. کارشناسان مجرب این کارخانه به شما راهنمایی‌های لازم را در خصوص خدمات، قیمت‌ها و زمان‌بندی ارائه خواهند کرد.

با انتخاب قالیشویی جردن ، می‌توانید اطمینان داشته باشید که فرش‌ها و قالی‌هایتان به بهترین شکل ممکن تمیز و ترمیم می‌شوند و به شما به عنوان مشتری محترم خدمات با کیفیت و رضایت‌بخش ارائه خواهند شد.

شماره قالیشویی در مرکز تهران

قالیشویی جردن تیمی از واحدهای شستشو فرش و قالی در مناطق مرکزی تهران را دارا می باشد. این تیم در مناطق مرکز تهران آماده خدمت به شما عزیزان می باشد. این تیم با هدف ارائه خدمات حرفه‌ای و با کیفیت برای شستشو فرش و قالی در این مناطق فعالیت می‌کند.

قالیشویی جردن با استفاده از تجهیزات و فناوری‌های مدرن، روش‌های پیشرفته و تیمی متخصص، به شست و شو و بازسازی فرش و قالی می‌پردازد. این مراکز در امور شستشو، حذف لکه‌ها، تعمیرات کوچک، بازسازی و بهبود جلوه ظاهری فرش و قالی‌ها تجربه و تخصص بالایی دارند.

با تماس با شماره ی قایشویی جردن، می‌توانید با هر یک از شعبات قالیشویی جردن در مناطق مرکزی تهران (یوسف آباد، امیرآباد، عباس‌آباد، جلفا، خواجه عبدالله، بهارشیراز، زرتشت، بهجت آباد، تخت جمشید (طالقانی)، تخت طاووس، سهروردی، آپادانا، توحید، جمهوری (نادری)، استانبول، توپخانه، لاله زار، باغ صبا، فاطمی، آرژانتین، آذربایجان، جیحون، هاشمی، دامپزشکی) ارتباط برقرار کرده و سفارش آنلاین قالیشویی خود را ثبت کنید. تیم متخصص و حرفه‌ای قالیشویی جردن با ارائه خدماتی با کیفیت و به موقع، به تمیزی و حفظ طول عمر فرش و قالی‌های شما کمک خواهند کرد.

شماره قالیشویی در جنوب تهران

قالیشویی جردن یکی از مجموعه‌های معتبر و حرفه‌ای در زمینه موکت شویی و شستشوی فرش و قالی در مناطق جنوب تهران است. این قالیشویی با استفاده از تجهیزات پیشرفته و با کادری ماهر و مجرب، خدماتی با کیفیت برتر را ارائه می‌دهد.

در قالیشویی جردن، انواع قالی و فرش‌ها به صورت حرفه‌ای و دقیق شسته می‌شوند. از تمیز کردن و از بین بردن لکه‌ها و آلودگی‌ها تا عملیات ترمیم و تثبیت رنگ، همه مراحل با دقت و دانش فنی صورت می‌گیرند. همچنین، در قالیشویی جردن مبلمان نیز با روش‌های مدرن و مطابق با نوع جنس آن شستشو داده می‌شود.

با استفاده از خدمات قالیشویی و فرش شویی در قالیشویی جردن، شما می‌توانید قالی و فرش خانه خود را به حالت اولیه‌اش بازگردانید و مبلمان خود را نیز درخشان و تمیز به نظر برسانید. این خدمات باعث افزایش عمر و دوام محصولات شما می‌شود و همچنین به بهبود کیفیت هوای داخلی فضا کمک می‌کند.

برای هماهنگی و دریافت خدمات قالیشویی و مبل شویی در مناظق جنوب تهران (امیریه، شاپور، امیربهادر، منیریه، خراسان، سیروس، مولوی، بازار تهران، شوش، افسریه، مشیریه، دروازه غار، شهرک مسعودیه، اتابک، نازی‌ آباد، یاخچی‌ آباد، خزانه بخارایی، جوادیه، امام زاده حسن، آذری، بازار موبایل و مبل ایران، خزانه فلاح، شهرک فردوس، شهرک ولیعصر، یافت آباد، شهرک رسالت، عبدل آباد، خانی آباد نو، صالح آباد، محله نعمت آباد، عبدالعظیم حسنی، امام زاده عبدالله، کوی سیزده آبان، کیان شهر، دولت‌ آباد، شهر ری)، شما می‌توانید با شماره‌ تماس قالیشویی تماس حاصل نمایید، تیم مجرب و متخصص قالیشویی جردن همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما و ارائه خدمات با کیفیت است.

شماره قالیشویی در شمال تهران

قالیشویی جردن یکی از مراکز معتبر و حرفه‌ای برای خدمات شستشو و تمیزکاری موکت، فرش و مبلمان در شمال تهران (تجریش، نیاوران، قلهک، دروس، زرگنده، جماران، ازگل، لویزان، مینی سیتی، سوهانک، حسین‌آباد، مبارک‌آباد، اقدسیه، زعفرانیه، آجودانیه، محمودیه، فرمانیه، کامرانیه، داودیه، دزاشیب، جردن، الهیه، ولنجک، اوین، ظفر، درکه، ونک) است. خدمات با کیفیت و استفاده از تجهیزات مدرن و مواد شوینده مطابق با استانداردهای شستشو، خدمات حرفه‌ای و رضایت‌بخشی را برای شما فراهم می سازد.

قالیشویی جردن از تیمی مجرب و متخصص از نظر فنی و آشنا به انواع مواد و بافت‌های فرش و موکت برخوردار است. این تیم با استفاده از فنون و تکنیک‌های مناسب، بهترین روش‌های شستشو و تمیزکاری را انتخاب کرده و از تخریب و خراشیدگی سطح فرش یا موکت جلوگیری می‌کند.

علاوه بر خدمات شستشو و تمیزکاری در محل قالیشویی، آنها قادر به ارائه خدمات مبل شویی در محل مشتری هستند. این امکان به مشتریان اجازه می‌دهد تا به راحتی و بدون نیاز به حمل و نقل مبلمان خود، آن را تمیز کنند. تیم فنی قالیشویی جردن با استفاده از ماشین‌آلات مناسب، مبلمان را به طور کامل شستشو می‌دهد و از آلودگی‌ها و لکه‌ها آن را پاک می‌کند.

با تماس با شماره قالی شویی جردن و هماهنگی با تیم ما، می‌توانید جزئیات بیشتری در مورد خدمات، قیمت‌ها، زمان انجام کار و سایر موارد مربوطه را دریافت کنید. فرش و موکت شما پس از تمیزکاری در قالیشویی جردن دوباره به شکلی تمیز و درخشان بازمی‌گردد و مبلمان شما نیز به ظاهری تازه و تمیز بازگردد.

شماره موکت شویی

خدمات موکت شویی قالیشویی جردن شامل یک فرآیند کامل برای شستن موکت‌هاست. که به شرح زیر است:

  1. بررسی و ارزیابی: تیم فنی قالیشویی جردن ابتدا موکت را بررسی و ارزیابی می‌کند. این مرحله شامل بررسی نوع مواد سازنده، درجه کثیفیت، نوع لکه‌ها و آلودگی‌های موجود بر روی موکت است.
  2. پیش‌شستشو: در صورت لزوم، موکت با استفاده از مواد شوینده مناسب پیش‌شستشو می‌شود. این کار به کاهش لکه‌ها و آلودگی‌های سطحی کمک می‌کند.
  3. شستشو: موکت با استفاده از ماشین‌آلات و تجهیزات حرفه‌ای شستشو می‌شود. فنی‌های ماهر قالیشویی جردن با توجه به نوع موکت، از روش‌های مناسبی برای شستشو استفاده می‌کنند تا بهترین نتیجه را بدست آورند.
  4. خشک کردن: پس از شستشو، موکت به صورت مناسب خشک می‌شود. قالیشویی جردن از روش‌های خشک کردن استفاده می‌کند که به سرعت و به صورت ایمن موکت را خشک می‌کند.
  5. پاکسازی و تمیزکاری نهایی: در این مرحله، موکت از هرگونه لکه‌ها، آلودگی‌ها و عوامل مزاحم دیگر پاکسازی و تمیزکاری نهایی می‌شود. به کمک تجهیزات و مواد مناسب، موکت به حالتی تمیز، نرم و بازگشت ناپذیر می‌رسد.

تیم قالیشویی جردن با تجربه و مهارت خود، از بهترین روش‌ها و تکنیک‌های شستشو استفاده می‌کند تا موکت شما به حالت اولیه خود بازگردد. همچنین، از مواد شوینده ایمن استفاده می‌کنند تا بهترین نتیجه را با حفظ کیفیت موکت‌ها به دست آورند. برای سفارش خدمات با شماره موکت شویی جردن تماس بگیرید.

  1.  

ثبت سفارش

جهت ثبت سفارش اینترنتی و درخواست خدمات قالیشویی در سطح تهران می توانید از فرم وبسایت قالیشویی جردن استفاده کنید. ما با شما تماس خواهیم گرفت.